Awas Perangkap Syiah - Syeikh Adnan Al-Ar'oor

Главная
Popular Tags
Length: 1:58 - Rating: 4.8997216 (359 ratings) - View: 119222 - Author: Saif al-Sunnah

senjata-senjata yang digunakan syiah didalam dakwah mereka Syeikh Adnan Al-Ar'oor terjemahan Bahasa Melayu diterjemah daripada Shia Revealed :
система комментирования CACKLE

Комментарии к видео

  • Hunter

    betul ke muawwiyah yg bunuh hussien? ke syiah sendiri yg bunuh hussien?

  • cari jalan

    pegang apa yg d katakn oleh syeikh Adnan agr tdk trjerumus dlm syiah.. syiah ialah kehancuran

  • MrAliirfan12

    ada sahabat sibuk berjual beli pada hari Jumaat (baca surah al-Jumuah) ada isteri kena tegur (baca Surah al-Tahrim)....ada sahabat lari dari bukit Uhud...ada sahabat murtad (baca sejarah golongan ar-riddah) Tapi ada sahabat yang adil...menolong sahabat..setia kepada Rasul....

  • Comot Cumi

    ini bukan soal pintu bkn soal jalan.. lihat apa berlaku di syria..

  • MrAliirfan12

    syiah bunuh sunnah? cuba baca surat khabar...berapa ramai wahabi bom syiah kat Iraq...Aghanistan? Baru-baru ini dalam bulan Muharram baca berita kat Afghanistan.....

  • thidz09

    Shiah sial benal..sesat dan menyesat kan.

  • devilhacker86

    @MrAliirfan12 kau bercakap seolah2 kau membawa kepada kedamaian tp tengoklah cara kau bercakap yg lebih diselaputi perasaan benci dari mencari jalan damai. Malah aku lebih terkejut bila kau bercakap selawat keatas ahl-bayt kerana mereka lebih mulia malah lebih MULIA DARI IBU BAPA KAMI. tahukah engkau betapa Islam mahu kita memuliakan ibu bapa sehingga kita dibenarkan menjawab panggilan mereka ketika kita solat? baca sajalah kisah Juraij dan ibunya yg keluar dari mulut Rasulullah s.a.w sendiri .

  • Den Sahak

    orang syiah ni usahkan diajak bicara.. diajak makan makanan yang senangpun boleh jadi tercekik. bila wajah tiada menampakkan nur pun masih lagi tak sedar diri. selalulah pandang cermin, Nabi Muhammad Rasullulah tak ajarpun melaknat sahabat dan isteri baginda ketika didalam solat.. BILA KITA MEMILIH KESESATAN ALLAH MASIH BERI PELUANG, BILA ALLAH TUTUP HATI KITA.. MAKA TERMETARAILAH SEBUAH KEGELAPAN.. gunakanlah Tawhid sebagai penyuluh, kerana sejarah itu tidak bersauh.

  • TheNoerlaili

    saya belum tahu soal wahabi itu apa, barangkali ada yang tahu?

  • MrAliirfan12

    .macam kalau ada orang bercakap...cintalah kepada ibubapa kamu....tak kira dari mazhab mana....agama mana pun! PERLUKAH KAMU BERHATI-HATI APABILA CINTA KEPADA IBU BAPA KAMU...???? bERCAKAP 'AHHH' pun dilarang oleh al-quran...Maka apakah kamu cuba membandingkan maqam ahlul bait dengan maqam ibubapa kamu? Halo bro...ni ulama Wahabi memang tidak ada rasa hormat kepada ahlul bait!!!!

  • Ibnu Athaillah

    lha situ membaca tidak, berpikir apalagi! mahzab ? mahzab itu apa sih ? kebenaran bersama syiah ? hahaha sangat benar! benar-benar dengan kesesatannya!

  • devilhacker86

    @MrAliirfan12 cukup sekadar mencintai ahlul bait. usahlah diangkat kedudukan mereka melebihi kedudukan ibu bapa sendiri.

  • elazar79

    Syiah menyatakan Quran tak lengkap, para sahabat sembunyikannya! mereka mempercayai Quran Mushaf Ali, pada hal Ali sendiri mengunakan Rasam Uthmani! Mereka mengadakan Mushaf Fatimah, tapi semua tu adalah palsu belaka!

  • Adi Kyo

    @matirfan12 sebaik baik zaman umat Rasulullah ialah zaman Sahabat, kita ni berada di zaman fitnah.menahan diri dari berkata bukan bukan yang tidak jelas akan menyebabkan iman terpelihara. Kita xlahir zaman Rasulullah SAW, amalan kita yang ada skung ni pun jauh ketinggalan..pahala orang yang berjuang bersama Rasulullah SAW jauh lebih tinggi darjatnya.

  • candu dunia

    banyakin syiahnya bang.....biar Indonesia kaga kaya iran yang tiap jengkal tanahnya penuh dengan pelacur yang berkedok beribadah dengan jalan mu'tah...dan lagi siapapun yang menyudutkan sahabat rasulullah yang telah di jamin oleh Allah maka ia bukan bagian dari islam (kafir)dan jika meninggal tidak boleh di sholatkan

  • John Yasco

    wahabi berlakon baik,,,,kat mesir yg bunuh ahlusunah ikhwan itu semua kerja wahabi zionist ni lah,,,,lahanat,,,palestin juga wahabi yg khianat sehingga hari ini,,,kerja wahabi curi duit utk berpoya poya di barat dan bayar zionist iblis amerika menjaga kekuasaan mereka utk terus mencuri dan mengkhianati rakyat ,,,,gi mamposlah kau semua pengkhianat

  • Kaze al-mamluk

    finally ada jugk tuturan bahasa melayu.......ada lagi x vid nieeee....

  • MultiPengki

    ALLAHU AKBARRR........SYIAAHHH SEESSAATTT

  • eijam zizan

    syiah tuh sesat.. buat apa nak kaji lg

  • musafir dunia

    marilah syiah dan sunni bersatu...melawan fitnah jahat wahabi...dan yahudi zionis...

  • MrGogglev

    Syiah=Sesat

  • samang75

    saya yakin ramai terperangkap sebab diajak mencintai al-bait sedangkan semua tu dusta belaka bila tau cam ner sebenarnya puak syiah ni.

  • Roy -A.B-

    sy risau jika sy mmberitahu,mreka akn berkata fitnah,tapi sebaiknya saudara cuba memasuki kumpulan mreka dgn secara halus,selidik,kaji,hayati lah perbuatan mreka,jika ia adlh betul bagimu terpulang,mintalah petunjuk dr Allah yg esa saudaraku.

  • Ben Sherman

    ad jugak syiah celup geti cakap melayu kt sini.. kecik2 xnak sekolah agama.. dh besar xgeti beza mana yg betul ngn salah..

  • MrAliirfan12

    Ahlul bait adalah mereka yang anda berselawat ketika solat..(selawat wajib dalam tahiyyat solat anda!!!) Mereka ni lebih mulia dari ibubapa anda!!!!!! lebih MULIA DARI SHEIKH WAHABI INI!!!! anda tidak berhati-hati untuk cinta kepada mereka!!!! cinta kepada mereka SEPERTI MANA YANG DIPERINTAHKAN OLEH ALLAH DAN RASULNYA tidak membawa anda kepada kekufuran tetapi membawa anda ke SYURGA!!!!

Tokoh Syiah diperangkap Ulama' Ahli Sunnah! Lawak!

Tokoh Syiah diperangkap Ulama' Ahli Sunnah! Lawak!

Length: 7:26 - Rating: 4.7936306 (1570 ratings) - View: 588171 - Author: 98hardi
Kalau kutuk Aisya ra sikit punya relax, tapi sekali 'tanya' tentang soalan 'sunnah' dia, amik mu, marah bukan main!.
Bagaimana menerangkan Islam kepada orang bukan Islam - Syeikh Adnan Al-Ar'oor menjawab

Bagaimana menerangkan Islam kepada orang bukan Islam - Syeikh Adnan Al-Ar'oor menjawab

Length: 9:59 - Rating: 4.7297297 (148 ratings) - View: 40015 - Author: Saif al-Sunnah
-Apa Itu Islam? -agama mesti berdasarkan dalil yang benar Oleh Syeikh Adnan Al-Ar'oor terjemahan Bahasa Melayu diterjemah daripada Shia Revealed :
Ulama' Syiah jawab soalan dengan KETAWA?!.

Ulama' Syiah jawab soalan dengan KETAWA?!.

Length: 4:30 - Rating: 4.0 (68 ratings) - View: 80964 - Author: 98hardi
SYIAH IMAMIAH INI KAFIR DAN MEREKA BUKANLAH BERAGAMA ISLAM! MEREKA TIDAK WAKILI ISLAM!
[BARU] Tokoh Syiah diperangkap Ulama' Ahli Sunnah! Lawak!

[BARU] Tokoh Syiah diperangkap Ulama' Ahli Sunnah! Lawak!

Length: 2:41 - Rating: 4.7894735 (95 ratings) - View: 37966 - Author: 98hardi
Diambil dari kitab Syiah. lihat link di bawah dan Bahaya Syiah Kepada Aqidah, Syariah, Akhlak, Ummah Dan Negara
Dato' Harun Taib Membongkar Hakikat Syiah 1

Dato' Harun Taib Membongkar Hakikat Syiah 1

Length: 10:0 - Rating: 4.587629 (194 ratings) - View: 132639 - Author: yazidbima
tentang syiah
LIHAT BAGAIMANA ALLAH MEMBALAS DOSA LELAKI SYIAH INI!

LIHAT BAGAIMANA ALLAH MEMBALAS DOSA LELAKI SYIAH INI!

Length: 6:42 - Rating: 4.1165643 (1956 ratings) - View: 3572521 - Author: 98hardi
Pembongkaran demi pembongkaran di:
bongkar kebusukan syiah .wmv

bongkar kebusukan syiah .wmv

Length: 4:28 - Rating: 4.705263 (95 ratings) - View: 33820 - Author: TheAlvaen
Siapakah pembunuh Hussein?. Syiah atau Yazid?.

Siapakah pembunuh Hussein?. Syiah atau Yazid?.

Length: 15:8 - Rating: 4.5249043 (261 ratings) - View: 99473 - Author: 98hardi
Soalan MAUT dari Ulama' Ahlussunnah kepada Syiah.

Soalan MAUT dari Ulama' Ahlussunnah kepada Syiah.

Length: 6:23 - Rating: 4.9323673 (414 ratings) - View: 181110 - Author: 98hardi
Berbohong di atas nama AhlulBayt. Itulah Syiah, pendusta
FITNAH S21 : S9. Adakah boleh mengkafirkan Syiah?

FITNAH S21 : S9. Adakah boleh mengkafirkan Syiah?

Length: 8:33 - Rating: 4.8297873 (235 ratings) - View: 99953 - Author: paradiseewood
Seg 21 : S9. Adakah boleh mengkafirkan Syiah? Kuliah diberi tajuk FITNAH SS Dr Mohd Asri, Mufti Perlis Kuliah Julai 2008 di Taman Sri Ukay, Sgor
syiah dungu

syiah dungu

Length: 2:8 - Rating: 4.773585 (159 ratings) - View: 64555 - Author: TheAlvaen
Beginikah Akhlak Pencinta Ahlul Bait?

Beginikah Akhlak Pencinta Ahlul Bait?

Length: 9:26 - Rating: 4.7777777 (234 ratings) - View: 74722 - Author: Ijma83
Kaum Syi'ah mengaku jika mereka adalah pencinta ahlul bait dan memiliki akhlak ahlul bait, Betulkah??? Dari apa yang kita dapatkan dalam ajaran mereka, salah satu aqidah yang juga merupakan akhlak mereka adalah mencaci maki dan mengkafirkan sahabat Rasulullaah shallallaahu alaihi wa sallam, maka...
Apakah Aisyah Masuk Syurga

Apakah Aisyah Masuk Syurga

Length: 5:53 - Rating: 4.8446603 (206 ratings) - View: 66215 - Author: Ijma83
Syaikh Adnan al-Ar'ur memaparkan riwayat dari kitab syi'ah tentang wasiat Rasulullah yang memiliki konsekuensi Aisyah radhiallaahu anha masuk syurga.
Syiah Terpaku Dengan Jawapan Ahli Sunnah. Allah Akbar!

Syiah Terpaku Dengan Jawapan Ahli Sunnah. Allah Akbar!

Length: 6:14 - Rating: 4.76489 (1276 ratings) - View: 634829 - Author: SyiahMalaysia
INFO LEBIH BANYAK DI FACEBOOK TENTANGN SYIAH DI:
19. Skuad Pembunuh Syiah

19. Skuad Pembunuh Syiah

Length: 7:13 - Rating: 4.311828 (93 ratings) - View: 77571 - Author: bahaya syiah
dokumentari ini memaparkan keadaan di Iraq di mana syiah menculik dan membunuh ahlussunnah dengan berleluasa sekali. mereka telah menubuhkan skuad pembunuh yang dibelakangnya adalah ulama dan tokoh politik syiah. malah, perbuatan mereka mendapat naungan pihak polis dan tentera. keadaan di iraq...
Air Mataku Menitis Melihat Kesabaran Lelaki Ini Tatkala Di Maki...

Air Mataku Menitis Melihat Kesabaran Lelaki Ini Tatkala Di Maki...

Length: 11:46 - Rating: 4.869464 (858 ratings) - View: 296357 - Author: Hardi99
Semoga Allah merahmatinya.
Syiah yang bunuh Husain bukan Yazid

Syiah yang bunuh Husain bukan Yazid

Length: 6:18 - Rating: 3.974359 (156 ratings) - View: 138267 - Author: maulanaasri2
Bukti Syiah lah yang membunuh Husain. SB2-181206
Syiah (kabah Menurut syiah tak ada artinya dibanding Karbala) Bagian 2

Syiah (kabah Menurut syiah tak ada artinya dibanding Karbala) Bagian 2

Length: 1:55 - Rating: 2.6231885 (69 ratings) - View: 79584 - Author: Mujadied Chanel
Untuk mengenal akidah Syiah lebih dekat silahkan kunjungi atau atau...
Jangan terkejut selepas melihat pembongkaran ini!.

Jangan terkejut selepas melihat pembongkaran ini!.

Length: 3:17 - Rating: 4.047619 (63 ratings) - View: 139035 - Author: Hardi99
A Message from Shaykh  Adnan Al-Arour to Erdogan

A Message from Shaykh Adnan Al-Arour to Erdogan

Length: 6:44 - Rating: 3.4475524 (286 ratings) - View: 82962 - Author: SmileGhamdi
Please transate it to the turkish language, and sorry for my poor english translation
Allah mengHINAkan Khomenei sewaktu keMATIan.

Allah mengHINAkan Khomenei sewaktu keMATIan.

Length: 2:51 - Rating: 4.336752 (1170 ratings) - View: 1403682 - Author: TheSemangat46
Inilah akibatnya menentang Allah dan Rasul.Ketika hidup Khomenei
SYIAH SESAT - Zaini Syiah Bangi Call Hello Malaysia & Cuba Kelirukan Umat Islam

SYIAH SESAT - Zaini Syiah Bangi Call Hello Malaysia & Cuba Kelirukan Umat Islam

Length: 23:1 - Rating: 4.361111 (144 ratings) - View: 98829 - Author: abuaqif
Komen Abu Aqif: Umat Islam di Malaysia perlu berhati². Zaini dari Bangi ni memang selalu call station tv dan radio untuk bertanya soalan. Tapi soalan dia cuma untuk mengelirukan utk org di luar. Soalan dia berbau SYIAH dan kami semua dah cam suara dia. Dari dulu lagi dok asyik call tanya...
Kekecohan Berlaku Ketika Ustaz Nasim Ceramah Tentang Syiah Di P. Pinang

Kekecohan Berlaku Ketika Ustaz Nasim Ceramah Tentang Syiah Di P. Pinang

Length: 3:41 - Rating: 4.2091255 (263 ratings) - View: 278861 - Author: proalahkam2
t | kredit: Majlis penerangan tentang Siapa Syiah oleh Ustaz Nasim Abd Rauf di Masjid Daerah Seberang Perai Utara, anjuran masjid berkenaan. Tarikh: 15/06/12
Jais Serbu Kubu Syiah

Jais Serbu Kubu Syiah

Length: 9:24 - Rating: 4.5158186 (727 ratings) - View: 310866 - Author: Harian Metro
Persamaan syiah dan yahudi

Persamaan syiah dan yahudi

Length: 1:42 - Rating: 4.278049 (410 ratings) - View: 491184 - Author: Mujadied Chanel
Click here for more details Pengakuan akidah syiah yang sama dengan yahudi. dalam kitab-kitab rujukan karangan imam syiah kalo begitu siapa islam dan siapa syiah

Most Popular