Awas Perangkap Syiah - Syeikh Adnan Al-Ar'oor

Главная
Popular Tags
Length: 1:58 - Rating: 4.892857 (336 ratings) - View: 114277 - Author: Saif al-Sunnah

senjata-senjata yang digunakan syiah didalam dakwah mereka Syeikh Adnan Al-Ar'oor terjemahan Bahasa Melayu diterjemah daripada Shia Revealed :
система комментирования CACKLE

Комментарии к видео

  • Hunter

    betul ke muawwiyah yg bunuh hussien? ke syiah sendiri yg bunuh hussien?

  • cari jalan

    pegang apa yg d katakn oleh syeikh Adnan agr tdk trjerumus dlm syiah.. syiah ialah kehancuran

  • MrAliirfan12

    ada sahabat sibuk berjual beli pada hari Jumaat (baca surah al-Jumuah) ada isteri kena tegur (baca Surah al-Tahrim)....ada sahabat lari dari bukit Uhud...ada sahabat murtad (baca sejarah golongan ar-riddah) Tapi ada sahabat yang adil...menolong sahabat..setia kepada Rasul....

  • Comot Cumi

    ini bukan soal pintu bkn soal jalan.. lihat apa berlaku di syria..

  • MrAliirfan12

    syiah bunuh sunnah? cuba baca surat khabar...berapa ramai wahabi bom syiah kat Iraq...Aghanistan? Baru-baru ini dalam bulan Muharram baca berita kat Afghanistan.....

  • thidz09

    Shiah sial benal..sesat dan menyesat kan.

  • devilhacker86

    @MrAliirfan12 kau bercakap seolah2 kau membawa kepada kedamaian tp tengoklah cara kau bercakap yg lebih diselaputi perasaan benci dari mencari jalan damai. Malah aku lebih terkejut bila kau bercakap selawat keatas ahl-bayt kerana mereka lebih mulia malah lebih MULIA DARI IBU BAPA KAMI. tahukah engkau betapa Islam mahu kita memuliakan ibu bapa sehingga kita dibenarkan menjawab panggilan mereka ketika kita solat? baca sajalah kisah Juraij dan ibunya yg keluar dari mulut Rasulullah s.a.w sendiri .

  • Den Sahak

    orang syiah ni usahkan diajak bicara.. diajak makan makanan yang senangpun boleh jadi tercekik. bila wajah tiada menampakkan nur pun masih lagi tak sedar diri. selalulah pandang cermin, Nabi Muhammad Rasullulah tak ajarpun melaknat sahabat dan isteri baginda ketika didalam solat.. BILA KITA MEMILIH KESESATAN ALLAH MASIH BERI PELUANG, BILA ALLAH TUTUP HATI KITA.. MAKA TERMETARAILAH SEBUAH KEGELAPAN.. gunakanlah Tawhid sebagai penyuluh, kerana sejarah itu tidak bersauh.

  • TheNoerlaili

    saya belum tahu soal wahabi itu apa, barangkali ada yang tahu?

  • MrAliirfan12

    .macam kalau ada orang bercakap...cintalah kepada ibubapa kamu....tak kira dari mazhab mana....agama mana pun! PERLUKAH KAMU BERHATI-HATI APABILA CINTA KEPADA IBU BAPA KAMU...???? bERCAKAP 'AHHH' pun dilarang oleh al-quran...Maka apakah kamu cuba membandingkan maqam ahlul bait dengan maqam ibubapa kamu? Halo bro...ni ulama Wahabi memang tidak ada rasa hormat kepada ahlul bait!!!!

  • Ibnu Athaillah

    lha situ membaca tidak, berpikir apalagi! mahzab ? mahzab itu apa sih ? kebenaran bersama syiah ? hahaha sangat benar! benar-benar dengan kesesatannya!

  • devilhacker86

    @MrAliirfan12 cukup sekadar mencintai ahlul bait. usahlah diangkat kedudukan mereka melebihi kedudukan ibu bapa sendiri.

  • elazar79

    Syiah menyatakan Quran tak lengkap, para sahabat sembunyikannya! mereka mempercayai Quran Mushaf Ali, pada hal Ali sendiri mengunakan Rasam Uthmani! Mereka mengadakan Mushaf Fatimah, tapi semua tu adalah palsu belaka!

  • Adi Kyo

    @matirfan12 sebaik baik zaman umat Rasulullah ialah zaman Sahabat, kita ni berada di zaman fitnah.menahan diri dari berkata bukan bukan yang tidak jelas akan menyebabkan iman terpelihara. Kita xlahir zaman Rasulullah SAW, amalan kita yang ada skung ni pun jauh ketinggalan..pahala orang yang berjuang bersama Rasulullah SAW jauh lebih tinggi darjatnya.

  • Nizam Yunarzat

    banyakin syiahnya bang.....biar Indonesia kaga kaya iran yang tiap jengkal tanahnya penuh dengan pelacur yang berkedok beribadah dengan jalan mu'tah...dan lagi siapapun yang menyudutkan sahabat rasulullah yang telah di jamin oleh Allah maka ia bukan bagian dari islam (kafir)dan jika meninggal tidak boleh di sholatkan

  • John Yasco

    wahabi berlakon baik,,,,kat mesir yg bunuh ahlusunah ikhwan itu semua kerja wahabi zionist ni lah,,,,lahanat,,,palestin juga wahabi yg khianat sehingga hari ini,,,kerja wahabi curi duit utk berpoya poya di barat dan bayar zionist iblis amerika menjaga kekuasaan mereka utk terus mencuri dan mengkhianati rakyat ,,,,gi mamposlah kau semua pengkhianat

  • Kaze al-mamluk

    finally ada jugk tuturan bahasa melayu.......ada lagi x vid nieeee....

  • MultiPengki

    ALLAHU AKBARRR........SYIAAHHH SEESSAATTT

  • eijam zizan

    syiah tuh sesat.. buat apa nak kaji lg

  • musafir dunia

    marilah syiah dan sunni bersatu...melawan fitnah jahat wahabi...dan yahudi zionis...

  • MrGogglev

    Syiah=Sesat

  • samang75

    saya yakin ramai terperangkap sebab diajak mencintai al-bait sedangkan semua tu dusta belaka bila tau cam ner sebenarnya puak syiah ni.

  • Roy -A.B-

    sy risau jika sy mmberitahu,mreka akn berkata fitnah,tapi sebaiknya saudara cuba memasuki kumpulan mreka dgn secara halus,selidik,kaji,hayati lah perbuatan mreka,jika ia adlh betul bagimu terpulang,mintalah petunjuk dr Allah yg esa saudaraku.

  • Ben Sherman

    ad jugak syiah celup geti cakap melayu kt sini.. kecik2 xnak sekolah agama.. dh besar xgeti beza mana yg betul ngn salah..

  • MrAliirfan12

    Ahlul bait adalah mereka yang anda berselawat ketika solat..(selawat wajib dalam tahiyyat solat anda!!!) Mereka ni lebih mulia dari ibubapa anda!!!!!! lebih MULIA DARI SHEIKH WAHABI INI!!!! anda tidak berhati-hati untuk cinta kepada mereka!!!! cinta kepada mereka SEPERTI MANA YANG DIPERINTAHKAN OLEH ALLAH DAN RASULNYA tidak membawa anda kepada kekufuran tetapi membawa anda ke SYURGA!!!!

Beginikah Akhlak Pencinta Ahlul Bait?

Beginikah Akhlak Pencinta Ahlul Bait?

Length: 9:26 - Rating: 4.768116 (138 ratings) - View: 48889 - Author: Ijma83
Kaum Syi'ah mengaku jika mereka adalah pencinta ahlul bait dan memiliki akhlak ahlul bait, Betulkah??? Dari apa yang kita dapatkan dalam ajaran mereka, salah satu aqidah yang juga merupakan akhlak mereka adalah mencaci maki dan mengkafirkan sahabat Rasulullaah shallallaahu alaihi wa sallam, maka...
Tokoh Syiah diperangkap Ulama' Ahli Sunnah! Lawak!

Tokoh Syiah diperangkap Ulama' Ahli Sunnah! Lawak!

Length: 7:26 - Rating: 4.821656 (1413 ratings) - View: 528521 - Author: 98hardi
Kalau kutuk Aisya ra sikit punya relax, tapi sekali 'tanya' tentang soalan 'sunnah' dia, amik mu, marah bukan main!.
Shaykh Adnan Traps A Shia In Debate - AMAZING MUST SEE

Shaykh Adnan Traps A Shia In Debate - AMAZING MUST SEE

Length: 7:52 - Rating: 4.6444445 (630 ratings) - View: 78782 - Author: MuhammadIsmail786
Follow me on twitter: Shaykh Adnan dicusses articles of concern in the Shia beleifs. During this discussion he mentions how many Shia scholars constantly (Na'oothu Billah) attack the noble character of Hazrat Aisha (r.a), the beloved wife of Rasulullah (s.a.w). The scholar in the video was very...
Ulama' Syiah jawab soalan dengan KETAWA?!.

Ulama' Syiah jawab soalan dengan KETAWA?!.

Length: 4:30 - Rating: 4.1836734 (49 ratings) - View: 68293 - Author: 98hardi
SYIAH IMAMIAH INI KAFIR DAN MEREKA BUKANLAH BERAGAMA ISLAM! MEREKA TIDAK WAKILI ISLAM!
Bagaimana menerangkan Islam kepada orang bukan Islam - Syeikh Adnan Al-Ar'oor menjawab

Bagaimana menerangkan Islam kepada orang bukan Islam - Syeikh Adnan Al-Ar'oor menjawab

Length: 9:59 - Rating: 4.714286 (126 ratings) - View: 34240 - Author: Saif al-Sunnah
-Apa Itu Islam? -agama mesti berdasarkan dalil yang benar Oleh Syeikh Adnan Al-Ar'oor terjemahan Bahasa Melayu diterjemah daripada Shia Revealed :
Syiah (kabah Menurut syiah tak ada artinya dibanding Karbala) Bagian 2

Syiah (kabah Menurut syiah tak ada artinya dibanding Karbala) Bagian 2

Length: 1:55 - Rating: 2.6119404 (67 ratings) - View: 75200 - Author: Mujadied Chanel
Untuk mengenal akidah Syiah lebih dekat silahkan kunjungi atau atau...
bongkar kebusukan syiah .wmv

bongkar kebusukan syiah .wmv

Length: 4:28 - Rating: 4.594203 (69 ratings) - View: 24586 - Author: TheAlvaen
Rahsia Dunia Terbongkar [1/5]

Rahsia Dunia Terbongkar [1/5]

Length: 10:3 - Rating: 4.688889 (90 ratings) - View: 47593 - Author: 98hardi
Syi'ah ialah golongan yang mendakwa Sayyidina 'Ali lebih utama daripada sahabat-sahabat lain dan mengkafirkan sahabat-sahabat yang lain. Inilah perkara pokok yang membezakan golongan Syi'ah daripada golongan-golongan Islam yang lain. Terdapat beberapa banyak aliran di dalam Syi'ah itu sendiri...
Karbala & Kenapa ramai pelajar Melayu masuk Syiah?

Karbala & Kenapa ramai pelajar Melayu masuk Syiah?

Length: 2:26 - Rating: 4.2 (50 ratings) - View: 36985 - Author: 98hardi
Oleh Ustaz Johari Wahab
Soalan MAUT dari Ulama' Ahlussunnah kepada Syiah.

Soalan MAUT dari Ulama' Ahlussunnah kepada Syiah.

Length: 6:23 - Rating: 4.927461 (386 ratings) - View: 167485 - Author: 98hardi
Berbohong di atas nama AhlulBayt. Itulah Syiah, pendusta
sunni atau syiah Zakir Naik (indonesian subtitle)

sunni atau syiah Zakir Naik (indonesian subtitle)

Length: 6:21 - Rating: 4.902439 (287 ratings) - View: 81384 - Author: MultiPengki
sumber :
(Debat) Sunni vs Syiah Malaysia

(Debat) Sunni vs Syiah Malaysia

Length: 65:27 - Rating: 4.4028435 (422 ratings) - View: 210016 - Author: Agenda Semasa
Dialog @ Debatini telah diadakan di Masjid Taman Perling. Pembukaan oleh pihak Sunni dan Syiah pada 3 Februari 2013. Debat Sunni vs Syiah Part 2..Klik Sini... Debat Sunni vs Syiah Part 3 Klik Sini...
Rahsia Dunia Terbongkar [5/5]

Rahsia Dunia Terbongkar [5/5]

Length: 4:13 - Rating: 3.8785048 (107 ratings) - View: 194159 - Author: 98hardi
Syi'ah ialah golongan yang mendakwa Sayyidina 'Ali lebih utama daripada sahabat-sahabat lain dan mengkafirkan sahabat-sahabat yang lain. Inilah perkara pokok yang membezakan golongan Syi'ah daripada golongan-golongan Islam yang lain. Terdapat beberapa banyak aliran di dalam Syi'ah itu sendiri...
Sunni scholar sheikh adnan Al aroor exposed by his own son

Sunni scholar sheikh adnan Al aroor exposed by his own son

Length: 3:45 - Rating: 3.8648648 (74 ratings) - View: 16278 - Author: Pearls of Islam
Lagi Dalil-Dalil Syiah Ikut Saidina Ali dan Keluarga Nabi selepas wafat Rasul (Hadis Sunni)

Lagi Dalil-Dalil Syiah Ikut Saidina Ali dan Keluarga Nabi selepas wafat Rasul (Hadis Sunni)

Length: 15:5 - Rating: 0 (0 ratings) - View: 14047 - Author: Muhammad Abu Bakar
Baca lanjut di:
Syiah VS Sunni: Part 1

Syiah VS Sunni: Part 1

Length: 30:23 - Rating: 4.606407 (437 ratings) - View: 201395 - Author: muttaqinstudio
Syiah Melayu Kata: Rukun Islam Ke-5 Ialah Wilayah

Syiah Melayu Kata: Rukun Islam Ke-5 Ialah Wilayah

Length: 9:3 - Rating: 1.4327177 (379 ratings) - View: 124226 - Author: proalahkam2
Dato' Harun Taib Membongkar Hakikat Syiah 1

Dato' Harun Taib Membongkar Hakikat Syiah 1

Length: 10:0 - Rating: 4.6086955 (184 ratings) - View: 127591 - Author: yazidbima
tentang syiah
Kritik hadis kononnya Nabi (s.a.w) kencing berdiri

Kritik hadis kononnya Nabi (s.a.w) kencing berdiri

Length: 9:48 - Rating: 1.6153846 (104 ratings) - View: 31084 - Author: kaciwa83
Pada Disember 2010, Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) menyerbu Hawza Imam Ali bin Musa Ar-Ridha dan kira-kira 200 orang ditangkap. Mereka masuk ke dalam ruang solat kami tanpa menanggalkan sepatu. Setelah itu bermula pembohongan terhadap Syiah secara besar-besaran yang dilemparkan oleh pihak...
How to explain Islam by Sheikh Adnan Ar'oor

How to explain Islam by Sheikh Adnan Ar'oor

Length: 10:0 - Rating: 4.631579 (76 ratings) - View: 24441 - Author: wolf51951
shirazi ya IRAN Qaim salafy tawhed tawheed Iranian hussain ayatullah qumi Fatima Zahraa zehra Hussein urdu hussain mowla Shia Shi3a Ashur Imam Karbala Iraq Najaf Ma3soom Mawlood Ya Mahdi Fatima Ali Al Zahra KARAR Um Al Baneen Alaryan Ahlul Mulla Haidar altmiya Mawli Labayka achoura ashoura...
Sheikh Adnan Traps A Shia In Debate - AMAZING

Sheikh Adnan Traps A Shia In Debate - AMAZING

Length: 7:26 - Rating: 4.7222223 (72 ratings) - View: 18878 - Author: rafziyat
Click to Download:
Syeikh al-Qaradhawi: Sunnah & Syiah (subtitle BM)

Syeikh al-Qaradhawi: Sunnah & Syiah (subtitle BM)

Length: 5:52 - Rating: 4.8318586 (113 ratings) - View: 66484 - Author: doond
Syeikh al-Qaradhawi bercakap tentang Syiah dan sebahagian kepercayaan mereka yang menghalang berlakunya taqrib/pendekatan.
19. Skuad Pembunuh Syiah

19. Skuad Pembunuh Syiah

Length: 7:13 - Rating: 4.3809524 (84 ratings) - View: 67513 - Author: bahaya syiah
dokumentari ini memaparkan keadaan di Iraq di mana syiah menculik dan membunuh ahlussunnah dengan berleluasa sekali. mereka telah menubuhkan skuad pembunuh yang dibelakangnya adalah ulama dan tokoh politik syiah. malah, perbuatan mereka mendapat naungan pihak polis dan tentera. keadaan di iraq...
Majlis Syiah diserbu

Majlis Syiah diserbu

Length: 2:0 - Rating: 4.299435 (177 ratings) - View: 151830 - Author: Harian Metro
SYIAH SESAT - Zaini Syiah Bangi Call Hello Malaysia & Cuba Kelirukan Umat Islam

SYIAH SESAT - Zaini Syiah Bangi Call Hello Malaysia & Cuba Kelirukan Umat Islam

Length: 23:1 - Rating: 4.428571 (133 ratings) - View: 90368 - Author: Abu Aqif Studio
Komen Abu Aqif: Umat Islam di Malaysia perlu berhati². Zaini dari Bangi ni memang selalu call station tv dan radio untuk bertanya soalan. Tapi soalan dia cuma untuk mengelirukan utk org di luar. Soalan dia berbau SYIAH dan kami semua dah cam suara dia. Dari dulu lagi dok asyik call tanya...

Most Popular