Awas Perangkap Syiah - Syeikh Adnan Al-Ar'oor

Главная
Popular Tags
Length: 1:58 - Rating: 4.897143 (350 ratings) - View: 117689 - Author: Saif al-Sunnah

senjata-senjata yang digunakan syiah didalam dakwah mereka Syeikh Adnan Al-Ar'oor terjemahan Bahasa Melayu diterjemah daripada Shia Revealed :
система комментирования CACKLE

Комментарии к видео

  • Hunter

    betul ke muawwiyah yg bunuh hussien? ke syiah sendiri yg bunuh hussien?

  • cari jalan

    pegang apa yg d katakn oleh syeikh Adnan agr tdk trjerumus dlm syiah.. syiah ialah kehancuran

  • MrAliirfan12

    ada sahabat sibuk berjual beli pada hari Jumaat (baca surah al-Jumuah) ada isteri kena tegur (baca Surah al-Tahrim)....ada sahabat lari dari bukit Uhud...ada sahabat murtad (baca sejarah golongan ar-riddah) Tapi ada sahabat yang adil...menolong sahabat..setia kepada Rasul....

  • Comot Cumi

    ini bukan soal pintu bkn soal jalan.. lihat apa berlaku di syria..

  • MrAliirfan12

    syiah bunuh sunnah? cuba baca surat khabar...berapa ramai wahabi bom syiah kat Iraq...Aghanistan? Baru-baru ini dalam bulan Muharram baca berita kat Afghanistan.....

  • thidz09

    Shiah sial benal..sesat dan menyesat kan.

  • devilhacker86

    @MrAliirfan12 kau bercakap seolah2 kau membawa kepada kedamaian tp tengoklah cara kau bercakap yg lebih diselaputi perasaan benci dari mencari jalan damai. Malah aku lebih terkejut bila kau bercakap selawat keatas ahl-bayt kerana mereka lebih mulia malah lebih MULIA DARI IBU BAPA KAMI. tahukah engkau betapa Islam mahu kita memuliakan ibu bapa sehingga kita dibenarkan menjawab panggilan mereka ketika kita solat? baca sajalah kisah Juraij dan ibunya yg keluar dari mulut Rasulullah s.a.w sendiri .

  • Den Sahak

    orang syiah ni usahkan diajak bicara.. diajak makan makanan yang senangpun boleh jadi tercekik. bila wajah tiada menampakkan nur pun masih lagi tak sedar diri. selalulah pandang cermin, Nabi Muhammad Rasullulah tak ajarpun melaknat sahabat dan isteri baginda ketika didalam solat.. BILA KITA MEMILIH KESESATAN ALLAH MASIH BERI PELUANG, BILA ALLAH TUTUP HATI KITA.. MAKA TERMETARAILAH SEBUAH KEGELAPAN.. gunakanlah Tawhid sebagai penyuluh, kerana sejarah itu tidak bersauh.

  • TheNoerlaili

    saya belum tahu soal wahabi itu apa, barangkali ada yang tahu?

  • MrAliirfan12

    .macam kalau ada orang bercakap...cintalah kepada ibubapa kamu....tak kira dari mazhab mana....agama mana pun! PERLUKAH KAMU BERHATI-HATI APABILA CINTA KEPADA IBU BAPA KAMU...???? bERCAKAP 'AHHH' pun dilarang oleh al-quran...Maka apakah kamu cuba membandingkan maqam ahlul bait dengan maqam ibubapa kamu? Halo bro...ni ulama Wahabi memang tidak ada rasa hormat kepada ahlul bait!!!!

  • Ibnu Athaillah

    lha situ membaca tidak, berpikir apalagi! mahzab ? mahzab itu apa sih ? kebenaran bersama syiah ? hahaha sangat benar! benar-benar dengan kesesatannya!

  • devilhacker86

    @MrAliirfan12 cukup sekadar mencintai ahlul bait. usahlah diangkat kedudukan mereka melebihi kedudukan ibu bapa sendiri.

  • elazar79

    Syiah menyatakan Quran tak lengkap, para sahabat sembunyikannya! mereka mempercayai Quran Mushaf Ali, pada hal Ali sendiri mengunakan Rasam Uthmani! Mereka mengadakan Mushaf Fatimah, tapi semua tu adalah palsu belaka!

  • Adi Kyo

    @matirfan12 sebaik baik zaman umat Rasulullah ialah zaman Sahabat, kita ni berada di zaman fitnah.menahan diri dari berkata bukan bukan yang tidak jelas akan menyebabkan iman terpelihara. Kita xlahir zaman Rasulullah SAW, amalan kita yang ada skung ni pun jauh ketinggalan..pahala orang yang berjuang bersama Rasulullah SAW jauh lebih tinggi darjatnya.

  • candu dunia

    banyakin syiahnya bang.....biar Indonesia kaga kaya iran yang tiap jengkal tanahnya penuh dengan pelacur yang berkedok beribadah dengan jalan mu'tah...dan lagi siapapun yang menyudutkan sahabat rasulullah yang telah di jamin oleh Allah maka ia bukan bagian dari islam (kafir)dan jika meninggal tidak boleh di sholatkan

  • John Yasco

    wahabi berlakon baik,,,,kat mesir yg bunuh ahlusunah ikhwan itu semua kerja wahabi zionist ni lah,,,,lahanat,,,palestin juga wahabi yg khianat sehingga hari ini,,,kerja wahabi curi duit utk berpoya poya di barat dan bayar zionist iblis amerika menjaga kekuasaan mereka utk terus mencuri dan mengkhianati rakyat ,,,,gi mamposlah kau semua pengkhianat

  • Kaze al-mamluk

    finally ada jugk tuturan bahasa melayu.......ada lagi x vid nieeee....

  • MultiPengki

    ALLAHU AKBARRR........SYIAAHHH SEESSAATTT

  • eijam zizan

    syiah tuh sesat.. buat apa nak kaji lg

  • musafir dunia

    marilah syiah dan sunni bersatu...melawan fitnah jahat wahabi...dan yahudi zionis...

  • MrGogglev

    Syiah=Sesat

  • samang75

    saya yakin ramai terperangkap sebab diajak mencintai al-bait sedangkan semua tu dusta belaka bila tau cam ner sebenarnya puak syiah ni.

  • Roy -A.B-

    sy risau jika sy mmberitahu,mreka akn berkata fitnah,tapi sebaiknya saudara cuba memasuki kumpulan mreka dgn secara halus,selidik,kaji,hayati lah perbuatan mreka,jika ia adlh betul bagimu terpulang,mintalah petunjuk dr Allah yg esa saudaraku.

  • Ben Sherman

    ad jugak syiah celup geti cakap melayu kt sini.. kecik2 xnak sekolah agama.. dh besar xgeti beza mana yg betul ngn salah..

  • MrAliirfan12

    Ahlul bait adalah mereka yang anda berselawat ketika solat..(selawat wajib dalam tahiyyat solat anda!!!) Mereka ni lebih mulia dari ibubapa anda!!!!!! lebih MULIA DARI SHEIKH WAHABI INI!!!! anda tidak berhati-hati untuk cinta kepada mereka!!!! cinta kepada mereka SEPERTI MANA YANG DIPERINTAHKAN OLEH ALLAH DAN RASULNYA tidak membawa anda kepada kekufuran tetapi membawa anda ke SYURGA!!!!

Bagaimana menerangkan Islam kepada orang bukan Islam - Syeikh Adnan Al-Ar'oor menjawab

Bagaimana menerangkan Islam kepada orang bukan Islam - Syeikh Adnan Al-Ar'oor menjawab

Length: 9:59 - Rating: 4.748252 (143 ratings) - View: 38506 - Author: Saif al-Sunnah
-Apa Itu Islam? -agama mesti berdasarkan dalil yang benar Oleh Syeikh Adnan Al-Ar'oor terjemahan Bahasa Melayu diterjemah daripada Shia Revealed :
Soalan MAUT dari Ulama' Ahlussunnah kepada Syiah.

Soalan MAUT dari Ulama' Ahlussunnah kepada Syiah.

Length: 6:23 - Rating: 4.930693 (404 ratings) - View: 176154 - Author: 98hardi
Berbohong di atas nama AhlulBayt. Itulah Syiah, pendusta
Ulama' Syiah jawab soalan dengan KETAWA?!.

Ulama' Syiah jawab soalan dengan KETAWA?!.

Length: 4:30 - Rating: 3.967742 (62 ratings) - View: 77382 - Author: 98hardi
SYIAH IMAMIAH INI KAFIR DAN MEREKA BUKANLAH BERAGAMA ISLAM! MEREKA TIDAK WAKILI ISLAM!
Air Mataku Menitis Melihat Kesabaran Lelaki Ini Tatkala Di Maki...

Air Mataku Menitis Melihat Kesabaran Lelaki Ini Tatkala Di Maki...

Length: 11:46 - Rating: 4.8652225 (831 ratings) - View: 287163 - Author: Hardi99
Semoga Allah merahmatinya.
FITNAH S21 : S9. Adakah boleh mengkafirkan Syiah?

FITNAH S21 : S9. Adakah boleh mengkafirkan Syiah?

Length: 8:33 - Rating: 4.8245616 (228 ratings) - View: 97673 - Author: paradiseewood
Seg 21 : S9. Adakah boleh mengkafirkan Syiah? Kuliah diberi tajuk FITNAH SS Dr Mohd Asri, Mufti Perlis Kuliah Julai 2008 di Taman Sri Ukay, Sgor
Syiah yang bunuh Husain bukan Yazid

Syiah yang bunuh Husain bukan Yazid

Length: 6:18 - Rating: 3.9931972 (147 ratings) - View: 135008 - Author: maulanaasri2
Bukti Syiah lah yang membunuh Husain. SB2-181206
Debat Tun Dr. Mahathir VS Yahudi

Debat Tun Dr. Mahathir VS Yahudi

Length: 7:33 - Rating: 4.8432446 (3834 ratings) - View: 492799 - Author: AkuPenglipurlaraWeb
Tun Dr. Mahathir lantang menyuarakan pendapat dan pandangan beliau terhadap negara Barat dan Yahudi dalam masa yang sama mempertahankan Islam dan negara Malaysia dari tanggapan buruk mereka. Dalam menyuarakan pendapatnya, beliau hampir digelar anti-barat. Credit to : t
Shaykh Adnan Traps A Shia In Debate - AMAZING MUST SEE

Shaykh Adnan Traps A Shia In Debate - AMAZING MUST SEE

Length: 7:52 - Rating: 4.632249 (707 ratings) - View: 86727 - Author: MuhammadIsmail786
Follow me on twitter: Shaykh Adnan dicusses articles of concern in the Shia beleifs. During this discussion he mentions how many Shia scholars constantly (Na'oothu Billah) attack the noble character of Hazrat Aisha (r.a), the beloved wife of Rasulullah (s.a.w). The scholar in the video was very...
Ustaz Muhammad Nazmi Abdul Karim - Kesesatan Syiah Imamiyyah

Ustaz Muhammad Nazmi Abdul Karim - Kesesatan Syiah Imamiyyah

Length: 93:12 - Rating: 4.8794928 (473 ratings) - View: 75285 - Author: alitisam
Penyebaran Agama Syiah sekarang semakin berleluasa di negara Malaysia, dan pengikut ajaran sesat ini pun semakin berani menonjolkan diri mereka serta menyebarkan dakyah sesat mereka kepada orang ramai. Masjid Al-I'tisam mengambil inisiatif untuk membuat satu kuliah khas bg menerangkan kepada...
Karbala & Kenapa ramai pelajar Melayu masuk Syiah?

Karbala & Kenapa ramai pelajar Melayu masuk Syiah?

Length: 2:26 - Rating: 4.185185 (54 ratings) - View: 39027 - Author: 98hardi
Oleh Ustaz Johari Wahab
Dialog Antara Ahlus Sunnah dan Syiah Imamiyah 2011 siri 2/2

Dialog Antara Ahlus Sunnah dan Syiah Imamiyah 2011 siri 2/2

Length: 59:47 - Rating: 4.42711 (391 ratings) - View: 280139 - Author: PerpaduanTube
debat, sunni, syiah malaysia, shiah, mut'ah, mut'ah, ahlul bait, taqiah, taqiyah, imamah, al-mahdi, ustaz nasim, kamil zuhairi,
Seminar Syiah Satu Pembohongan

Seminar Syiah Satu Pembohongan

Length: 129:44 - Rating: 4.7021275 (94 ratings) - View: 24221 - Author: maulanaasri2
t - Seminar Syiah Satu Pembohongan (Isikandungan) 00:00:00 Ucapan aluan pengerusi majlis 00:06:08 Pendahuluan pembentangan Maulana Mohd Asri Yusoff. Asal-usul Syiah dan pecahan-pecahannya. 00:17:38 Syiah yang paling sederhana dalam sejarah ialah Syiah Tafdhiliah/Mufadhilah dan Zaidiah. Siapakah...
Pengebumian Nabi Muhammad s a w

Pengebumian Nabi Muhammad s a w

Length: 25:32 - Rating: 4.85 (80 ratings) - View: 29328 - Author: Soleh Kamarulazizi
Download audio ceramah Ustaz Hj Shamsuri Hj Ahmad ini di sini: atau di sini
Kekecohan Berlaku Ketika Ustaz Nasim Ceramah Tentang Syiah Di P. Pinang

Kekecohan Berlaku Ketika Ustaz Nasim Ceramah Tentang Syiah Di P. Pinang

Length: 3:41 - Rating: 4.213675 (234 ratings) - View: 257327 - Author: proalahkam2
t | kredit: Majlis penerangan tentang Siapa Syiah oleh Ustaz Nasim Abd Rauf di Masjid Daerah Seberang Perai Utara, anjuran masjid berkenaan. Tarikh: 15/06/12
Dimana Janggutmu Wahai Lelaki - Sheikh Mus`ad Anwar

Dimana Janggutmu Wahai Lelaki - Sheikh Mus`ad Anwar

Length: 6:21 - Rating: 4.8536587 (164 ratings) - View: 38505 - Author: Saif al-Sunnah
Janggut : Fardhu atau sunnah? Oleh Sheikh Mus`ad Anwar . Video asal dari MuslimYTEmirate.
Apa perasaan anda bila tengok video ni?. Geram? Sedih? Tak caye?

Apa perasaan anda bila tengok video ni?. Geram? Sedih? Tak caye?

Length: 4:33 - Rating: 4.8486485 (185 ratings) - View: 184338 - Author: 98hardi
DAJJAL AKAN MUNCUL DI IRAN Sabda Baginda SAW ; "Ketahuilah ia (Dajjal) berada di laut Syam atau laut Yaman.. akan datang dari arah timur (lalu menunjukkan dengan tangan baginda).."[Riwayat Muslim]. Daripada Abi Bakr al-Siddiq r.a, sabda Baginda SAW, "Dajjal akan muncul ke bumi dari arah timur...
JIN Menganggu Perbualan Telefon Rancangan TV!

JIN Menganggu Perbualan Telefon Rancangan TV!

Length: 7:10 - Rating: 4.8920636 (1260 ratings) - View: 445790 - Author: 98hardi
Syiah VS Sunni: Part 1

Syiah VS Sunni: Part 1

Length: 30:23 - Rating: 4.589537 (497 ratings) - View: 230785 - Author: muttaqinstudio
(Debat) Sunni vs Syiah Malaysia

(Debat) Sunni vs Syiah Malaysia

Length: 65:27 - Rating: 4.4204082 (490 ratings) - View: 234861 - Author: Agenda Semasa
Dialog @ Debatini telah diadakan di Masjid Taman Perling. Pembukaan oleh pihak Sunni dan Syiah pada 3 Februari 2013. Debat Sunni vs Syiah Part 2..Klik Sini... Debat Sunni vs Syiah Part 3 Klik Sini...
Dialog Sulaiman bin Abdul Malik dengan Abu Hazim - Dr. MAZA

Dialog Sulaiman bin Abdul Malik dengan Abu Hazim - Dr. MAZA

Length: 8:53 - Rating: 5.0 (7 ratings) - View: 2824 - Author: Saif al-Sunnah
Dialog Diantara Khalifah Sulaiman Bin Abdul Malik dengan Abu Hazim Salamah Bin Dinar Kuliah Dr. Asri Zainul Abidin
An Atheist asked a good question then argued and challenged Dr Zakir Naik BUT GREAT REPLIES

An Atheist asked a good question then argued and challenged Dr Zakir Naik BUT GREAT REPLIES

Length: 25:0 - Rating: 4.4460015 (7278 ratings) - View: 917049 - Author: Usama Suhail
Like the fan page of Fariq Naik (Son of Dr Zakir) on facebook. Link - https:// Misconceptions About Islam - (Dubai peace conference). Dr. Zakir Abdul-Karim Naik A medical doctor by professional training, Dr Zakir Naik is renowned as a dynamic international orator on Islam and Comparative...
Apkah sebenarnya yang berlaku di syria? (11 februari 2012)

Apkah sebenarnya yang berlaku di syria? (11 februari 2012)

Length: 12:26 - Rating: 4.785714 (168 ratings) - View: 50571 - Author: amir aqram
syiah alawi rupanya bukan dari juzuk syiah. khomeini ( revolusi syiah iran) mengatakan syiah ini terkeluar dari syiah mereka. tetapi akhirnya untuk kepentingan membunuh ahli sunnah, mereka bekerjasama dengan assad. ya Allah, selamatkan lah saudara kami di sana
Kisah Ashabul Ukhdud 2/3 - Dr. MAZA

Kisah Ashabul Ukhdud 2/3 - Dr. MAZA

Length: 9:59 - Rating: 5.0 (8 ratings) - View: 2735 - Author: Saif al-Sunnah
Daripada Hadith Nabi SAW, kisah seorang budak soleh dengan raja yang zalim part 2/3 Kuliah Riyadus Solihin oleh Dr Mohd Asri Zainul Abidin Disunting dari video kuliah 09Jul07 : Dr Asri, Mufti Perlis Kuliah panjang :
sunni atau syiah Zakir Naik (indonesian subtitle)

sunni atau syiah Zakir Naik (indonesian subtitle)

Length: 6:21 - Rating: 4.8838477 (551 ratings) - View: 153117 - Author: MultiPengki
sumber :
Golongan Anti Hadith - Syeikh Uthman Al-Khamis

Golongan Anti Hadith - Syeikh Uthman Al-Khamis

Length: 2:55 - Rating: 5.0 (9 ratings) - View: 4505 - Author: Saif al-Sunnah
Golongan Anti Hadith Oleh Syeikh Uthman Al-Khamis terjemahan Bahasa Melayu diterjemah daripada Shia Revealed :

Most Popular